מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  תוכנת חדשות וחדר חדשות NRCS

תוכנת חדשות וחדר חדשות NRCS

NewsBoss

NewsBoss
תוכנת איסוף, ניהול, עריכה, הגשה והפצת חדשות (News Room SW) המתקדמת בעולם. מבוססת שרת Windows ללא צורך בחומרה מיוחדת.

תוכנת ה-NewsBoss נותנת פיתרון מלא לחדר החדשות, Newsroom - מאיסוף המקורות ועד להגשה, ולהפצה. המערכת מבוססת שרת, כך שכל האייטמים והקטעים נגישים לעריכה מכל מקום במערכת, ושינויים מתעדכנים בזמן אמת. התוכנה בנויה לעבוד בסביבת Windows, אינה מצריכה כל חומרה מיוחדת, ונבנתה עבור עידן ריבוי ערוצי המידע והמדיה החברתית:



התוכנה אוספת באופן אוטומטי תוכן מערוצי תוכן או מדיה ניתנים לתיכנות - ללא הגבלה על מספרם: סוכנויות ידיעות (מגיעה עם 50 סוכנויות כבר מוגדרות, כלל AP ורויטרס) RSS, רשימות תפוצה, טוויטר, FTP, רשימות תפוצת אודיו, סטרימינג - וכוללת לוגר להקלטת מספר לא מוגבל של ערוצי אודיו, כשההקלטות ניתנות לעריכה תוך כדי הקלטה.



ממשק עריכת האייטמים מאפשר לעבוד על אייטמים שונים ומהדורות שונות במקביל. ממשק העריכה ניתן להתאמה אישית, וכולל חלון טיוטה.
אחד המאפיינים הייחודיים לתוכנה הוא היכולת לגרור כמעט כל סוג של תוכן אל תוך האייטם, למשל מהדפדפן, כולל אודיו נבחר מממשק העריכה המובנה - רק לבחור חלק מהאודיו, ולגרור:



ממשק העריכה סופר תזמון מצטבר לאייטם לפי מספר המילים ואורך קטעי האודיו, וממשק ניהול המהדורה סופר גם את זמן האייטמים המצטבר ומחשב את זמן שידורים לפי זמן תחילה המהדורה.

חלון הפרומפטר מסנכרן את גלילת האייטם לפי מהירות ההקראה של הקריין, מציג את האודיו בתוך האייטם עצמו, מאפשר שינוי סדר האייטמים תוך כדי המהדורה, ועריכה של התוכן תוך כדי השידור:



ניתן להשמיע אייטמים במקביל דרך ערוצי שמע נפרדים.

לאחר הכנת האייטם או המהדורה, התוכנה מטפלת גם בהפצה, במגוון פלטפורמות שונות.

ניתן להתקין תוכנת לקוח בביתו של כתב - או לעבוד מרחוק דרך הדפדפן.



קישור לאתר החברה

צור קשר לקבלת הצעת מחיר