מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  סט מיקרופון אלחוטי הכולל מיקרופון דש ומיקרופון ראש

סט מיקרופון אלחוטי הכולל מיקרופון דש ומיקרופון ראש

AKG

WMS 470 Presenter Set
סט אלחוטי UHF, עד 16 ערוצים כולל מיקרופון דש ומיקרופון ראש. סדרת WMS 470 משלבת בתוכה את כל היתרונות שבמערכת אלחוט קצה-עליון כולל האלקטרוניקה ממערכת היוקרה WMS 4500 של החברה, רק ברמת תפעול קל וידידותית גם למשתמש המתחיל. מקלט ה- SR 470 מאפשר לכם להפעיל עד 16 ערוצים בו זמנית באותו תחום התדרים. תוכלו אפילו להפעיל מערכת אמינה לחלוטין של עד 48 ערוצים באמצעות שימוש במספר מקלטים בתחומי תדרים שונים. מסך התצוגה המואר משנה צבעים בכדי להתריע למשתמש על מצבים כגון סוללת משדר העומדת להיגמר, עוצמות אודיו גבוהות או קליטת RF נמוכה. משדר החגורה PT 470 הינו איכותי וקומפקטי במיוחד ומתאים למערכות מותקנות ולשימוש על במה. מגיע במארז חזק ועמיד עם חיבור mini XLR מקצועי המתאים למגוון מיקרופונים.

הסט מגיע עם שני מיקרופונים:
מיקרופון דש CK 99 L אידיאלי לשימוש במצגות, כנסים, הפקות וידאו וטלוויזיה ועוד. מספק סאונד טבעי עם הגבר קל מעל 10 kHz לבהירות נוספת. מרקם קליטה קרדיואידי ומסנן נמוכים מסייעים בחדירת רעשי סביבה בלתי רצויים.
מיקרופון הראש C 555 L מתאים לכל שימוש המצריך ידיים חופשיות, דיבור כולל הדרכת ספורט, הרצאות ועוד. מציע מובנות דיבור אופטימלית גם בסביבות רועשות, כולל מגן לחות וניתן לשימוש בצד ימין או שמאל.


קישור לאתר החברה

קטלוג מוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר