מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  רמקול מגוון להתקנות "4+"4+"0.75

רמקול מגוון להתקנות "4+"4+"0.75

JBL

Control CRV
רמקול מעוצב עם טרנספורמר 70V/100V. עמיד במזג האויר. בעיצוב מקומר ייחודי ועכשווי. שני אלמנטי וופר "4 מספקים איכות סאונד מעולה. מספר רמקולים ניתנים להצבה בחצי מעגל, או מעגל מלא ב- 360º.

Control CRV מביא עיצוב חדשני וגיוון עבור יישומים מסחריים כגון מסעדות, חנויות, אולמות המתנה, בארים, בתי קפה, מלונות, מוזיאונים, אתרי נופש ועוד ולכל יישום של השמעת מוסיקה, מוסיקת רקע וכריזה אשר מצריך מראה אופנתי עם איכות סאונד מעולה. לרמקול כיווניות המבטיחה תגובת תדרים אחידה באזור ההשמעה, קרוסאובר מתקדם עם שיפוע גבוה מספק איכות סאונד midrange טבעית, יחד עם כיסוי חלק באיזור הפיצול. ל- CRV מגוון אפשרויות התקנה כולל תלייה על קיר בזווית ישרה, הטייה כלפי מטה של 45º, או התקנה בין התקרה לקיר - לתגובה אקוסטית טובה יותר ובס משופר. חיבור של מספר יחידות CRV מספק פתרונות למגוון רחב של אפשרויות פיזור, מראה ודרישות התקנה. עם אביזר ההתקנה האופציונלי PMB, ניתן לצרף ארבעה רמקולים יחדיו למעגל ולתלותם על מוט מהתקרה, ליצירת מודול עם זוית כיסוי אופקית של 360º. הרמקול זמין בצבע שחור או לבן.

דגם זה מתאים להתקנות בחוץ, והוא עבר את מבחני הסטנדרט הבינלאומי לעמידה בתנאי הסביבה - IEC529.
לדגם Control CRV דירוג IP-34, מה שאומר שהוא מוגן מפני חדירת עצמים זרים הגדולים מקוטר 2.5 מ"מ (אינץ'), וכמו כן מוגן מפני התזת מים עדינה מכל כיוון. (הרמקול מתאים לשימוש פנים/חוץ כללי ואינו עמיד לחלוטין בפני מים. אין לחשוף אותו לכמויות גדולות של מים, קרח, שלג או לחות מתמשכת).

מאפיינים:

- אלמנטים: שני וופרים "4 עם טוויטר "0.75
- עיצוב קמור מיוחד ועכשווי עם אפשרויות התקנה מגוונות
- מתאים לשימוש חוץ או פנים
- טרנספורמר 70V/100V + יכולת עבודה ישירה ב- 4 אום
- מחברי כניסות באיכות מקצועית
- איכות סאונד מעולה
- מגיע בצבע שחור או לבן


קישור לאתר החברה

קטלוג מוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר