מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  נגן CD/USB קורא MP3

נגן CD/USB קורא MP3

YAMAHA

CD-S300RK
נגן CD בודד וניתן להתקנה המציג מבחר פונקציות נגינה חיוניות. עם כניסת USB בפאנל הקדמי הנגן מאפשר נגינת אודיו מקבצי MP3 ו- WMA המאוכסנים בנגני USB, כרטיסי זיכרון או מכשירים נוספים כולל iPod. האות הדיגיטלי מיוצר על ידי הנגן ללא ירידה באיכות או ריצוד, לאחר מכן מומר לאות אנלוגי ע"י ממיר ה- DAC ומועבר למגבר דרך מעגל אודיו איכותי במיוחד.

תכונה ייחודית לנגן ה- CD-S300RK היא מצב נגינה Pure Direct, המאפשר האזנה למוצא אות אנלוגי טהור באיכות הגבוהה והנקיה ביותר, תכונה פופולארית במגברים והרסיברים של Yamaha. בלחיצת כפתור (בפאנל הקדמי או בשלט הרחוק), Pure Direct יכבה את מוצא האות הדיגיטלי, וכמו כן יכבה גם את התצוגה בכדי להשיג את רמת הפרעות-הרעש הנמוכה ביותר שניתן.  

איכות הסאונד המשובחת של CD-S300RK מושגת הודות למעגל אלקטרוני מתוחכם מאד, מסלולי אות קצרים, רכיבים איכותיים, המרת DAC מדויקת מאד עם רעש נמוך, קולט לייזר צף ו- Digital Servo אינטליגנטי.   

תאימות ל- iPod classic (כולל גרסת ה- 120GB classic), ל-iPod nano (דור שני, שלישי ורביעי) ול- iPod touch (דור ראשון ושני). ה- iPod נטען אוטומטית כאשר המכשיר דולק ונמצא במצב USB.   

תכונות עיקריות:

  • אודיו hi-fi באיכות גבוהה
  • תאימות לקבצי MP3 ו- WMA
  • כניסת USB בפאנל הקדמי לחיבור iPod ומכשירים נוספים
  • תאימות ל- iPod
  • תאימות לתקליטורי CD-R/RW
  • מבחר פונקציות נגינה נוחות


קישור לאתר החברה

קטלוג מוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר