מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  כרטיס קול חיצוני 36 ערוצים ברזולציה גבוהה 24-Bit/192kHz

כרטיס קול חיצוני 36 ערוצים ברזולציה גבוהה 24-Bit/192kHz

RME

UCX
Fireface UCX הוא פתרון המשלב בתוכו את כל העולמות בתחום האודיו המקצועי בפורמט קומפקטי להקלטות אולפן והופעות חיות. הוא ממשיך מסורת ארוכה של RME של עיצוב קומפקטי בגודל חצי מדף וממשק אודיו מהקצה העליון. בדגם החדש ארזו למעלה מ- 300 רכיבים אלקטרוניים מעבר למה שכבר מצויד היטב בדגם - Fireface UC!!! RME ארזה שוב את כל הטכנולוגיות החדישות ביותר מספינת הדגל זוכת הפרסים ה-UFX ועוד כמה פיתוחים חדישים במארז הקומפקטי והחדש. התוצאה היא שילוב מדהים של המוצרים המצליחים ביותר של: Fireface UFX/ UC/ 400/ Babyface.

ה UCX מבוסס על ספינת הדגל ה UFX עם הדור החדש של הממירים מ-RME שמציעים איכות עוד יותר גבוהה ונתונים יבשים שעוברים כל כרטיס אחר, זוג כניסות המיקרופון גם נלקחו ישירות מ-UFX ומציעים את טכנלוגית AutoSet שמאפשרת קביעה גסה של ה Gain על ידי שליטה אוטומטית על עוצמת ההגברה ביחס לאות הכניסה (מעולה בהקלטת זמרים מתחילים למשל שנוטים לצעוק וללחוש בטק אחד)
כל זאת ללא לימיטר או עיבוד דינאמי קלאסי.ה-UCX מציע חיבור USB2.0 ו- Firewire באמצעות טכנולוגיית X-Core. חברת RME אינה משתמשת ב"שבבי מדף" לתקשורת בין הכרטיס למחשב, הם כותבים מחדש שבב ה-DSP שדואג לתקשורת מהירה ויציבה לכל סוגי המחשבים, אחד מהיתרונות הבולטים הם ש-RME מעדכנים את תצורת התקשורת בהתאם לשבבי ה USB וה-FireWire במחשבים העדכניים. לכן RME ידועים בממשקים "לא מפונקים" שעובדים עם כל מחשב ומוציאים מהמחשב הפשוט ביותר את המיטב לו הוא מסוגל. עוד יתרון הוא טכנולוגית SteadyClock שבעצם עובדת מול השעון הפנימי גם במצב Slave להבטחת ביצועים מרביים גם בחיבור למערכות דיגיטליות נחותות או ל-iPad.

ה- Fireface UCX הוא לא רק גרסה מוקטנת של הלהיט UFX, עם ה- Core-X, ומנוע האפקטים המלא של ה-UFX הוא ממשיך את המסורת של הממשקים המוצלחים והקומפקטים של RME, ומשלב אותו עם הנוחות המושלמת של ה-Babyface כשלט רחוק הכלול יחד עם הממשק. עם ה- UCX חברת RME מחדשת מוצר מושלם על ידי שיפור התכונות הקיימות והוספת מאפיינים חדשים מתוחכמים:

כמה מהמאפיינים החדשים:

* דור חדש של ממירים קצה עליון בעלי נתוני עכבה ורעש עצמי נמוכים במיוחד עבור אולפני מאסטרינג.
* זוג קדם מגברים ברמה הגבוהה ביותר אשר נלקחו מספינות הדגל המובילות ביותר של RME: Fireface UFX ו – Micstasy, הכוללים גם הגנה מפני עומס ודיסטורשן.
* דרייבר חדש התומך USB2/3 ו-Firewire400 לביצועים מרביים ועכבה נמוכה יותר מאי פעם, יחד עם היציבות הידועה מדרייברים של RME על שני פורמטי התקשורת.
* TotalMix FX יחד עם מנוע האפקטים מבוסס DSP המלא של ה-UFX בתדר דגימה של עד 192 kHz
* יחידת מוניטורינג מתקדמת ונוחה לתפעול יחד עם השלט הכלול בחבילה.
* תוכנת המדידה המדויקת בעולם DIGICheck עכשיו גם ל-MAC OSX!!!
* ובנוסף לכל החידושים ה- Fireface UCX הוא כרטיס הקול המקצועי הראשון המותאם לעבודה מלאה עם מוצרי Apple – iPad / iPad2 והופך אותם לתחנת עבודה אמיתית להקלטה ופלייבק ברמה הגבוהה ביותר של עד 8 כניסות ויציאות אנאלוגיות!






קישור לאתר החברה

קטלוג מוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר