מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  רמקול חזיתי "10 + "5 + "1

רמקול חזיתי "10 + "5 + "1

JBL

Control 30
רמקול "10 +"5 + "1 חזק במיוחד ומוגן . הרמקול מתוכנן להשגת צליל חלק ונקי בכל תחומי התדרים, דבר המבטיח פיזור צליל אחיד ושווה בכל אזור ההשמעה, כל זאת מרמקול קומפקטי המשתלב היטב בכל מקום ובכל עיצוב. לרמקול הגנה מיוחדת מפגעי מזג אויר כולל לחות, קרני שמש ובנוסף, ציפוי מיוחד של הגריל, מגן על הרמקול גם מגשם הפוגע ישירות ברמקול. בנוסף, ישנה הגנה על גם מערכת החיבורים. בעזרת מערכת ההתקנה המיוחדת לחברת JBL, ניתן להתקינו בקלות ולהקשות על גניבת וכמו כן ניתן לכוון את הרמקול אנכית ואופקית בהתאם לכיסוי הנדרש. גם ברמקול זה קיימת מערכת הגנה ייחודית מפני עומס יתר וביחד עם שאר ההגנות, ניתן להבין כי רמקול זה הוא הפיתרון האידיאלי לכיסוי שטחים פתוחים הדורשים עוצמה ואיכות שמע.


מתאים להתקנות בחוץ ומוגן מים

דגם זה מיועד להתקנות בחוץ, והוא עבר את מבחני הסטנדרט הבינלאומי לעמידה בתנאי הסביבה - IEC529 ו-MilSpec810. מבחנים אלה נועדו לדמות תנאי אקלים משוערים ולספק אינדיקציה לרמת העמידות של הרמקולים בפני תנאי מזג האויר. דגם זה עלה על תוצאות מבחן ה- MilSpec810 הבודק רמות עמידות בפני לחות, התזת מלח, טמפרטורה וקרינת UV.   
לדגם Control 30 דירוג IP-55, מה שאומר שהוא מוגן מפני חדירת אבק - חדירת האבק אינה נמנעת לחלוטין אך האבק שחודר אינו מפריע לפעולה תקינה של הרמקול. כמו כן הרמקול מוגן מפני מטרי מים מכל כיוון.


מאפיינים:

פיזור רחב, תחום היענות רחב במיוחד וצליל נקי באיכות גבוהה
התקנה קלה המאפשרת צידוד אנכי ואופקי
מוגן מזג אויר ובעל מערכת  
הגנה ייחודית מעומס יתר
טרנספורמטור לעבודה עם    
מגברי 70/100 וולט


קישור לאתר החברה

קטלוג מוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר