מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  רמקול מוגבר "10

רמקול מוגבר "10

YAMAHA

DBR-10
הרמקול המוגבר DBR של Yamaha מציע את אותה טכנולוגיית הקצה אשר פותחה בסדרת DXR היוקרתית, יחד עם מדמי הDSP והמגבר המבטיחים סאונד ברזולוציה גבוהה בכל עוצמת Output. הDBR 10 מציעים דרייבר LF "10 ו HF "1.4. מגבר Class D 700W וכל זה במשקל של כ-10.5 ק"ג. המארז עוצב בארגונומיות לנשיאה נוחה ממקום למקום


מתמרים בעיצוב מיוחד
הוופרים בעלי הOutput הגבוה מספקים סאונד ברור ומדויק, עם בסים חזקים וטובים, כל זאת בזמן שהקומפרסיה שבדרייבר מציעה תדרי mid מפוקסים יחד עם תדרים גבוהים.

מארז נייד להפליא
סדרת DBR מציעה רמקולים קומפקטים, מופחתי משקל ועמידים. הידיות הארגונומיות עוצבו במיוחד לנשיאה ללא מאמץ, עם הגנה מקסימלית על החומרה והרכיבים הפנימיים. הרמקול מאפשר אופטימיזציה בזווית של 50 מעלות גם לתפקוד של מוניטור רצפה. הצורה הסימטרית של הרמקול מאפשר סידור קל במנח של Mirror mode או במבנה של סטריאו.

מיקסר 2 ערוצים מובנה קל לתפעול 
לסדרת DBR יש 2 כניסות Input. ערוץ אחד עם מחבר קומבו המקבל XLR וגם TRS Phone המאפשר כניסת מיקרופון או כניסת קו. הערוץ השני מציע כניסות XLR, TRS  וגם כניסת RCA לכניסה של נגני CD או מקורות Stereo Line Level  אחרים. המיקסר המובנה מאפשר ליצור מיקס בין הסיגנל של ערוץ אחד או 2.



קישור לאתר החברה

קטלוג מוצר
צור קשר לקבלת הצעת מחיר