מיכה בלום - תכנון והקמת תחנות רדיו מקצועיות ומערכות קול - Micha Blum - Broadcast Design
דף בית מוצרים חברות מיוצגות לקוחות/פרוייקטים קישורים צור קשר מי אנחנו facebook  whatsapp  
 

  קונסולת שידור והקלטה

קונסולת שידור והקלטה

TASCAM

Mixcast 4
קונסולת שידור והקלטה לשימוש בפודקסטים, 4 כניסות מיקרופון, חיבור לטלפון דרך אוזניות או Bluetooth, כפתורים ניתנים לתיכנות לאפקטים ואותות.

 

הMixcast 4 הוא מכשיר הקלטה פשוט לתפעול ליוצרי תוכן שמחביא תחתיו המון פיצ׳רים מתקדמים.
מעולה להקלטות של פודקאסטים, שידורי לייב סטרימינג, הקלטות Voice Over ועוד.

מבנה
ה- Mixcast 4 בעל ארבעה ערוצי מיקרופון, כלומר תוכלו להקליט פודקאסט בו משתתפים עד ארבעה אנשים בו״ז.
חלקו העליון נראה כמו מיקסר וקיים פיידר לכל אחת מהכניסות כדי שתוכלו לעשות מיקס כבר בשלב ההקלטה של הפודקאסט ולאזן את העוצמה של כל אחד מהמשתתפים.
לכל אחד מהערוצים כפתור Solo וכפתור Mute.
מעבר לארבעת המשתתפים שנמצאים איתכם בחדר בזמן הקלטת הפודקאסט, תוכלו לארח משתתפים נוספים בעזרת ערוצים נוספים לחיבורים של USB, מכשירים ניידים וחיבור Bluetooth. כך שבעצם תוכלו לארח משתתפים נוספים דרך שיחת טלפון, דרך שיחות וידאו מהמחשב וכל זה יוקלט לפודקאסט בדיוק כמו המשתתפים שנמצאים איתכם. 

בצידו הימני של הפאנל העליון תמצאו שמונה פדים עליהם תוכלו לטעון איזה סאונדים שתרצו. אפקטים כמו ג׳ינגלים, מחיאות כפיים, צחוק של קהל וכל מה שתרצו יהיו במרחק של לחיצה פשוטה.
מעל הפדים נמצא מסך טאץ׳ צבעוני בגודל ״5 לשליטה מתקדמת בתפקיט הראשי, ומעליו ארבעה נובים לשליטה על עוצמת האוזניות של כל אחד מהמשתתפים, וכמובן שליטה על עוצמת הווליום הראשית היוצאת מהרמקולים במידה וחיברתם.

חיבורים
ארבעה פרה-אמפים בחיבור ״קומבו״ (מתאים גם ל- PL וגם ל- XLR) מסוג Ultra HDDA בעלי המרת אודיו ברמה הגבוהה ביותר עם רעש עבודה נמוך, מבטיחים שההקלטה שלכם תצא נקיה ואיכותית.
חיבור TRRS/חיבור Line In נגישים לכם לחיבור מכשירי טלפון או מחשבים ניידים לאירוח  של משתתפים נוספים בפודקאסט.
ארבע יציאות מאוזנות לאוזניות בגודל ״1/4 ויציאת Monitor Out ו- Line Out.
ההקלטה נעשית לכרטיס SD סטנדרטי (לא כלול!) והכניסה שלו גם היא נמצאת בפאנל האחורי יחד עם שאר החיבורים.

הקלטה ועריכה
ההקלטה עצמה נעשית על SD Card ברזולוציה של 48kHz/25bit ובעזרת השליטה המלאה שמציע הפאנל העליון, תוכלו לערוך את הפודקאסט תו״כ ההקלטה מבחינת המיקס, מעברונים וג׳ינגלים, פתיחים, סגירים ועוד.
במידה ואין לכם ידע בסיסי על מיקסים ואיזון העוצמות בין כל אחת מהכניסות, תוכלו להפעיל פיצ׳ר של מיקס אוטומטי דרך מסך המגע, כך המכשיר יזהה את העוצמות הנכנסות מהערוצים ויעשה איזון ביניהם.
הערוצים מוקלטים בנפרד, כך שבסופו של דבר כשתכניסו את הקבצים אל תוכנת עריכה, תקבלו ערוצים נפרדים.
אם תרצו עריכה מתקדמת יותר, יחד עם ה- Mixcast 4 מגיעה תוכנת TASCAM Podcast Editor. זו תוכנה פשוטה מאוד לתפעול והיא מציעה בדיוק את הפיצ׳רים שתצטרכו לעריכה מתקדמת של הפודקאסטים וההקלטות שלכם.
בעזרתה תוכלו גם להטעין דגימות אודיו שונות לפדים שעל המכשיר עצמו ובסופו של דבר - להגיע לתוצר סופי בצורת פודקאסט איכותי בעריכה מקצועית שמוכן לפרסום.



קישור לאתר החברה

מדריך למשתמש
מחיר קטלוגי: 2390 ₪ (2796 ₪ כולל מע"מ)
צור קשר לקבלת הצעת מחיר